Detox Footpatch..

korang penah dgr tak produk baru mengeluarkan toxin dlm bdn???

ala... yg kene tepek kat tapak kaki sebelom tido tuh..
ini... penah tgk x??

penah cube??
aku benonye ade la beli detox footpatch nih lam rm50

ade 13 psg dalamnye
dan, dh cube tepek utk 3 ari bturot2..

 ini hasil dr kaki aku yg aku dh pakai utk lebeh kurang 8 jam...

mak aiihhhhh!! itam giler kan!!
tp, kt tgh2 tu mcm kelabu2 plak dh.. 

salah ke cara aku pakai ek??

hehe..

belasah je..

tu diaaaa...

sgt itam!

byk tol toxin lam bdn tkumpol beribu2 tahun..

eh? aku baru idop 32 thn...

tifu la tuh!!

muakakakaka!!

ini lagik..

dasat..

ade kelabu2 lak tetengah tuh. kan!

ini cara pemakaiannye..

kalo korg beli, sure ade cara pemakaiannye kat plastik tuh

bace dulu, baru la pakai okeh!




yang ni sume adelah rupenye kalo d tepek pada tapak kaki masing2...

abaikan la kaki aku yg x berapa lawa itu..

ok..
nk citer sket yg aku nih baru je try2 pakai utk 3 ari berturot2..

(mcm ade je aku cite kt atas td tuh kan??)

baru lg kalo nk taw ape kesannye utk badan aku nih..

tp kan, bile tgk muka aku kat cermin, mcm berseri2 je kan!

muakakakakakaka!

ke perasaan perasan aku je yg telebih meluap2 bagaikan gunung berapi??

xde2... aku tifu jek...

dh lame2 pakai nntik aku cerite lg apekah kesannye pd tubuh badan aku nih..

^_^

ok..

INI ADALAH BEBERAPA MASALAH KESIHATAN BIASA YANG DI KAITKAN DENGAN PENGUMPULAN TOKSIN
- Sering keletihan, daya tumpuan dan daya ingatan yang lemah
- Sembelit atau cirit-birit yang kerap
- Masalah-masalah kulit-jerawat, akne, ekzema, psoriasis, kulit yang pudar dan tidak bermaya.
- Kuku dan rambut yang rapuh - Badan dan nafas berbau
- Sering sakit kepala - Sakit leher , bahu , sendi dan otot
- Peredaran darah yang lemah – tangan atau kaki sejuk
- Kitaran haid yang tidak teratur dan masalah-masalah putus haid
- Berat badan dan pembendungan air dalam badan
- Masalah penghadaman , kesenakan dan rasa loya yang kerap
- Peningkatan tekanan darah
- Kurang tenaga syahwat


(kelebihan footdetox ni sy copy je dr fesbuk. mekasih pd tuan nye ek)

so??

kalo korg bekenan, boley cari d kedai ubat/farmasi berdekatan..

sy beli online jek..

hehe..

^_^

Comments

  1. aku pakai 5 hari berturut - mmg hitam melegam.
    ingat nak sambung , sekali peknen la pulok.
    so , lepas peknen la sambung. masa tu ntah apa kaler laaaa hahhahahahaa

    ReplyDelete
  2. jah> aku beli share ngn tuan syed jah. tuan syed nye, siap itam n beminyak2 ko taw! aku nye kering je.. xde minyak pon, kaler je jdik itam.. ngeri seh!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY