MARI MEMBACA.. (nampak sgt aku nih macam tak de keje je ye.. haha!)

ok... 

ini adelah antara buku2 yg dibeli oleh tuan syed utk aku baca kononnye.. haha!

benonye, die beli lameeeeeeeee dah! aku je yg maleh nk start bace. haha!! voley???
asik la die tanye 'dh bace ke buku2 abh bg tu bu??' 

aku pon asik la jawab..

'lom...'

fedap dah mmber nak tanye.. kah!!

part yg paling besh skalik ialahhh????



tadaaaaa!!!!

yaaa.... sila baca tajuknye kawan2..

apa???

citarasa malaysia, 1000 resipi unggul..

???

???

???

motif???

???

???

agknye...

die nk soh aku memvarietykan (ape dh ayat!!) masakan bile kt umah kottt....

amboi3... tuan syed...

perli kah??

buat mase nih, aku tgh bace cerite ini...

agak misteri sbb ade hantu2 lam ini cerite..

yang ini....

ini....

dan ini...

akan d bace setelah buku yg misteri ala2 hantu tu abis le kekdahnye..

buku resipi??
bile mau bukak puan watie??

ala.... boring arr..

dh la xde gambar! dull je plak mukesuratnye..

'alasan'

mcm la novel2 tuh banyak gambo2 nye iyer..

nnti2, bile nk carik resipi...

akan ku kasik gegar itu buku resipi iyer..

nntik la..

bukan sekarang..

haha! hihi! huhu!!

^_^



Comments

  1. membaca...
    budaya kiteeee... hek hek hek...

    ReplyDelete
  2. kak long> keje pon kat pepustakaan, kalo x mmbaca.. x taw le. haha!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

SUMPAH CINTAKU - ASFAN SHAH