nawfal's skool TRIP.. esok 17/7/2010



semalam, terime surat ni dr skool nwfal..


ape???

visit ke high 5 bread centre????

dan ke pesta bunga @ putrajaya?!?!?!?!

whattt????

whattt!!!!!!

apeeekahhhhhh?!?!?!?

'bang, ibu nak ikottt!!!'

'esok kan bang? leh arr ibu nk ikotttt..??'

'ibu nih, x payah la... ni sume trip for skool only la'

(chait! die skiping ngn aku!)

hmmmmm.....

'sok kene ade kt skool kol 8 taw bu' 

'and teacher soh pakai skool uniform'

'ha??? skool uniform?? kene bsoh la bju tu kan?'

'ibu basoh bju abg, ibu ikot abg ek??'

'ala ibu nih! kalo ibu nak ikot, ibu ikot naik keta kt blakang bas je la!'

haha! ank bujang aku dh bengang..

aku sgt dengki sbb lam thn nih, bape byk dh trip die gi!

ini tidak adil!!

time aku dulu mcm x ingt je ade lawatan2 gnih..

ade?? ade???

xde pown!!!

baiklah...

dgn ini, saya putuskan bahawasanya kalo teacher bg...

sy nk ikot! 

mau amik gambo!

^_^

(fengsan teacher kalo dpt lapanbelas parents lg mcm aku.. muakakakak!)

Comments

  1. dasat bebudak tandika skrg eh kak. kita dulu takdenye la... setahun sekali pon lom tentu..hehe

    ReplyDelete
  2. watie
    akak haritu Adani gi Kilang coklat, Alesha gi Pusat Sains.. kita sendiri tak pernah pi..hahaha.. Memang teringin nak ikut..!! interesting sungguh!!

    eh High 5 Bread tu kat bebenor ngan umah akak haha..

    ReplyDelete
  3. zila> tu la psl. merate2 g nye...

    ktika> tu la kan kak! kalo ngn kite, tah bile2 nye la nk dpt g.. tu kilang roti tuh, x kan la tpikio nk bwk ank jln ke situ kan! hehe... bio la deme g. tp, sy pelik gak ade parents x mo bg ank2 join xtvt gni. ngn alasan.. tmpat2 tu, leh g ngn parents. voley??

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY