SAHABAT

03 October 2010

DIA SUKA MI REBUS MAMAK

salam pg ahad

pg2 nih
nk cite psl si pompuan kecik nih
die sgt suke mkn mi rebus mamak


tgk betape selesanye
die mkn sndiri
tanpe menghirau kan keadaan sekeliling

tanpa menghiraukan ibunye menyenap gambonye
makan harus diteruskan
habis baju sume
sib bek senang nk sntal
haha!

hmmmm....

sy x tau la nk buat mi rebus
x penah cube sebenarnye
ade sesape antare uols yg ade resipi sng mi rebus?
haha
mcm la x leh nk gugel kan


>_<

Glitter Words

No comments:

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz