SKIN CARE..

salam malam senin..

dh mlm baru sy hapdet blog kan
xpe lah..
ade kesempatan
dan sy plak x tido awal mcm smlm
mklomla
masih lg lam keadaan kureng sehat..

mlm nih
sy nk cite sket skincare
yg sy pakai
dh 4 bln dok pakai jename nih
cume toner je sy tukar

ni dia

ini pencuci mukenye
sgt suke dgn pencuci mukenye
x buat muke sy terlalu kering
sy nih jenih kulit kering
salah gune sabun, akan buat kulit jd sgt kering


dari kiri ke kanan ~ moisturizer - nite krim - toner HADA LABO

stakat nih
sumenye sesuai dgn muke sy
mcm yg sy penah crite sebelom nih
sy mmg tiade masalah kulit yg teruk
kulit pon jenih asal boley jek
tp..
sy kene rajin je jage
kalo sy malas
akan kluar la jerawat sengal sebijik dua

oleh yg demikian
walopon pemalas
sy tetap juge basuh muke sebelom tido dan pakai toner wif nite krim
pakai lite2 jek
x byk
hasilnye?
bgn pg x de la muke minyak2
muke sntiase lembab
bukan L.E.M.B.A.B = BODOH
tp LEMBAB = MOIST
ade paham???
xpe.. buat2 je paham
haha!

okeh
JENAMA SKINCARE yg sy GUNE SKRG ialah??

IRISE


*hasil gugelan*

buat mase nih..
sy akan stick on 1 produk je la kan
dh sesuai ngn kulit sy pon
so..
kalo anda2 di luar sane mau cube sesatu produk
tgk dulu keserasian ngn kulit sndiri
jgn tpengaruh ngn iklan
okeh!

Glitter Words

Comments

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY