MAKAN MAKAN MAKAN

assalamualaikum w.b.t









dh lame tak makan makan sarapan
maklum la
bulan bru lps bulan puasala pulak kan
tu yg windu nk sarapan pepagi hening tu
^______^








teh tarek
minuman utama
kami anak banak
tp, xleh diamalkan selalu
manissss!!!







nasik kandaq
pebret kami anak banak juge
selain makan kat penang
kat KL pon kami terjah jugeeee






ish, tetibe nantok lak nih!
mkn nasik kandar mmg ngantuk eh?
adeiii... sgt la xtahannye!!







ok
biasenye, lps sarapan
kami anak banak mmg xlunch dh
kenyang kan pg2 dh mkn nasik
terus mkn malam sajok
mcm sy, sy x mkn malam dh
ptg2 tuh sy minum VICO ngn sekut. 
tu pon dh cukop
kekadang lupe lak nk makan
tu psl pg2 hening lapo gegile!
kalo lmbat, mau nk pitam!
ekekekekeke....






sile jgn ikot stail mkn sy
itu mungkin salah 1 sebab ngape berat sy susah nk naik
tp, kalo tibe time sy nk mkn mkn dan mkn
sy xkan tahan
cume lam seminggu ade la sekali sy akan kerap makan
pewut nih, dh biasa xleh terime makan lelebih 
sejak sy amalkan diet lps 8 bln bsalinkan najla
pewut nih mmg xleh nk mkn byk
tu psl, sape yg penah tgk sy secara live
kate sy kuwos
napsu makan sy nih ikot mood
n berat bdn sy up and down pon ikot mood





tp, paling byk pon akan naik 1 kg
dan akan turon semule 1 kg
gitu je la pon
berat sekarang 52 kg
berat sebelom nih 51 kg
^______^ 
maintain gtu2 je la pon







dh tua2 nih
berat sy mmg susah gile nk naik
xpe la
yg penting SIHAT!




^_______^v





Comments

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY