Posts

Showing posts from December, 2011

TERKEDU TERHARU

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ









terkedu ibu!!


tgh leka2 belek gmbo kekawan kt lam fb tetibe dak nwfal kate 'ibu nah ibu, leh pakai duit nih utk belanje skolah nwfal nantik'




ibu pon jawab 'ehhh.. xyah! masokkan balek lam tabung tuh. ibu ade duit lahh. xyah pkai duit abg'







sweet nye mudak dobot nih










❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀

ORIENTASI LALA @ ST RONAN 29/12/2011 - 30/12/2011

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ








dh 2 ari orientasi lala berlansung 2 ari gak la ibu lala bz dr pg smpai ke ptg asal balik je skool, dh kepenatan memasing ngn ibu2 skalik penat :P




hari pertama

















meraung! hahaha... die xleh nmpak muke ibu die sure tangkap leleh ibu lak tepakse menyurok mcm sesumpah melekap kt dinding semate2 nk snap2 pic

FIVE SIMPLE RULES

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
















❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀

DURIAN

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ








saya nak durian saya nak durian






saya nak durian saya nak durian









saya nak durian saya nak durian





















SEKIAN




















❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀

BEST QUOTE

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ














❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀

AL FATIHAH

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ





selamat pagi jumaat penghulu segala hari pagi yg berkah ni sy nk sedekahkan al fatihah  pada semua umat islam,  nenek atok saudara mara sahabat handai yang telah pergi menghadap ILAHI





semoga roh mereka diberkati dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman AMINNNN















❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀

HIGH WAIST SKERT (HWS)

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ











mau tahu die mane sy bikin skert?












seperti ini???





DISINI






COKELATSHOP




kain yg santek harge yg mabeles yg penting uko sndirik mereka buatkan
amacam????


IBU MALAIKAT KU DI DUNIA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ






IBU MALAIKATKU DI DUNIA ------------------------------------


Suatu ketika seorang bayi siap untuk dilahirkan ke dunia. Menjelang diturunkan dia bertanya kepada Tuhan,
“Para malaikat di sini mengatakan bahwa besok Engkau akan mengirimku ke dunia, tetapi bagaimana cara saya hidup di sana, saya begitu kecil dan lemah,” kata si bayi..
Tuhan menjawab,”Aku telah memilih satu malaikat untukmu, ia akan menjaga dan mengasihimu”
“Tapi di surga, apa yang saya lakukan hanyalah bernyanyi dan tertawa, ini cukup bagi saya untuk bahagia.”demikian kata si bayi.
Tuhan pun menjawab, “Malaikatmu akan bernyanyi dan tersenyum untukmu setiap hari, dan kamu akan merasakan kehangatan cintanya dan jadi lebih berbahagia”
Si bayipun bertanya kembali,”Dan apa yang dapat saya lakukan saat saya ingin berbicara kepadaMu?”
Sekali lagi Tuhan menjawab,”Malaikatmu akan mengajarkan bagaimana cara kamu berdoa”
Si bayipun masih belum puas, ia pun bertanya lagi,” Saya mendengar di …

Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA)

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ




ish ish ishhhhh,,, tangguh lak dah ibu watik dh siap sign dh ahahahaha lom anto je le simpan je tnggu CUEPECS konon ni depa dh kate tangguh abih tu?? tunggu dulu la eh?




tgk berita malam kang lahhhhh






^_______^v yawwwww






❀❀ واتي عبد الرحمن ❀❀


KONSERT FENOMENA 30 TAHUN SEARCH @ MIECC

Image
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ






vavavavavaaaa... ni nak kabo pasal kami laki minik g konsert search sabtu lepas



mmg TERBAEK laaaahhh sy bagik 10 dr 10 markah full mark la gtewwww






gambar2 nih dr FB konsert fenomena  dan OHBULAN kredit to them










ibu watik dh bajet2 nk bwk DSLR dh skali tuan syed kate xyah  susah plak nk pgg2 segale nk layan nyanyi la tuh!







ini lak gmbo versi ibu watik
haha
ni je yg ade lam blekberik ku
selebihnye lam henpon tuan syedku



skali bile smpai situ dorg xbenarkan bwk kamera melainkan henpon tp, dalam tuh byk lak yg snap pkai kamera digital huhuhuuuuu jeles! ade gak gmbo lam henset nih nntik upload lah lupe lak nk bwk USB kabel ngok ngek toll!