Posts

Showing posts from February, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #9

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera











^______^v

LUKISAN LALA

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera







lala - ibu! cantek x lala lukis? 
ibu - cantekk...

lala - yang ni ibu, yang ni lala, yang ni umah kita

ibu - tu lala tulis apa?

lala - nama ibu laaa!


ibu - **sejak bile lak name ibu ko nih DPPioi????










** watie abd rahman **

MIMPI MAINAN TIDUR??!!

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera







huhuhuhu... tetibe je nk cerita pasal mimpi kaaannn tah lah betol ke tak mimpi saya nih smlm... sy mimpi orang yg dulunye mengutuk mengeji saya xpepasal dtg umah beriye2 menangis mintak maaf selagi sy tak hulur tgn selagi tu die menangis merayu mintak maaf x abis2


hahahahaaa pelik gile terjage kol 330pg  terus senyum sensorang hahahaaaa PELIK pon ade kannn tp, biarlah ALLAH MAHA BESAR akan terbalas segala nya selagi kita berDOA  DOA orang TERANIAYA nih mmg makbul tau :D





kalo anda2, bermimpi buruk leh lah baca doa kat bawah nih




tp, sy rasa mimpi sy tu bukan mimpi buruk mimpi petanda awall doa saya dimakbulkan ;)





** watie abd rahman **

HAPPY MONDAY

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








pg nih, memang senang kije bebudak pon ala2 senang nak bgnkan smlm udah tido awal kann kalo liat gak x tahuuuu la nk kate


BUKTI keceriaan




** watie abd rahman **

SELAMAT HARI ULANGTAHUN!!

Image
assalamulaikum w.b.t salam sejahtera








tadaaaa!!! ALHAMDULILLAH hari ni hari ulang tahun kelahiran sy yang ke 34




dlm usia ini, sy masih lagi ada kedua2 ibu bapa sy bersama2 dalam kehidupan sy sy ada suami yg menyayangi sy dikelilingi anak2 yg dilahirkan dr rahim sy
SYUKUR YA ALLAH walaupon xsemuanya kekal selama lamanya yg penting kasih sayang sy terhadap mereka semua x pernah luntur sampai bila bila




SAYANGI DAN HARGAILAH INSAN TERSAYANG SELAGI MEREKA MASIH ADA ^________^v yawww!






** watie abd rahman **

AKHIRNYA KAU PERGI JUA

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera







ari nih, di mana2 cerita psl arwah adik faris sy xde kesempatan nk mmbacanya cume smpat jugak ucap takziah di fb sape2 yg share cite psl arwah






carik2 dalam blog MAZIDUL nih kalo ade antara anda yg xtau or nak tau leh la terjah blog beliau mmg sedeh nak menitik air mate sy mmbaca nye tp kene kaver sbb bace kat kaunter kannn kang pelik lak org tgk :P



dan 2 gambar di bawah ini lah yg mmbuat hati keibuan sy terguris dan terhiris T_____T









syurgalah tempat mu nak semoga damai kau di sana FARIS sy merasakan, org2 yg diduge dgn kematian org tersayang adalah sgt mmpunyai jiwa yg kuat dan tabah x dpt sy bayangkan kalo sy yg menempuh dugaan seperti ini






AL FATIHAH





** watie abd rahman **

WORDLESS WEDNESDAY #8

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera











** blueWEKKKK**







** watie abd rahman **

MEK LALA NAK G ZOO NEGARA

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera





nampak x?????






huwaaaaaaaa!!! anak pompuan saya akan meninggalkan saya keseorangan ari jemaat depan beliau akan menyertai lawatan ke ZOO NEGARA bersama rakan-rakan taulan




LALA!!! IBU NAK IKOTTTTTT!!!!! *xsedodirikkenekejeadeatinakikotkannnnn*





pftttttt!






** watie abd rahman **

TIADA BEKALAN AIR DI BATU 4 JALAN GOMBAK

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








hadoiiiyaaaaaiii mulanya saya ingatkan xde lah masalah air nih berlarutan pg2 td mmg dh start air tu kecik je nak g kije, mak kate air dah xde balik kije tadik saya dah happy2 dah tgk kat sinki



umakkkaiiiiiiihhhh punye la byk pinggan mangkok! sah xde air lagik nih bengang punye passal cepat2 sy telepon PUSPEL 3 kali tepon, x berangkat
"TEKAN 1 UNTUK MEMBUAT PESANAN, SILA NYATAKAN NAMA DAN NOMBOR TELEFON DAN PESANAN ANDA"




ape lagik, ibu lala naik berang le tinggalkan pesanan siap nama penuh ngn nombor telefon lebih kurang kol 630 ptg dorang tepon balik kahkahkah! dorang mintak maaf sbb ini kerosakan x terancang ye la kann... terancang ke idak xkan xde cara nak maklumkan ke penduduk gombak nih pndai2 la dorg carik alternatif lain mane nk mandi la, amik air semayang la yg ade ank kecik lagik saya gtau kat telefonis tu masukkan lam website dorg ke or letak kat iklan tv ke yg bergerak2 bwh TV tu kannn





sudahnya, sy dapat tau air dtg balik kol 12 tghmalam nih REDHO jek laaaaa




s…

MEK LALA DI PAGI SENIN

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








pg nih, sume dh start g skolah utk pengetahuan, mek lala coti last week ceret beret isau nk bg die g skolah tak terkawal dek miss nee nntik jap2 asik yak jek.. abahnye EL 2 ari jage die last week pehtu nenek lak jagekan 2 ari tu konon nk bebetol pantau ubat ubatan mek lala





alhamdulillah mek lala makin baik walopon still berak 2 kali pg n 2 kali mlm tp, kondisi beraknye amat mmberangsangkan xla macam air je  :)





punyelah pyh nk bangun! kejut skali lain posisi  kejut lg skali lain lak posisi last kejut nonggeng lak dah LIATT!! tido dh cukop awal dh!





akhirnya... siap gak ni dh nk g skolah dh naek vroom vroom ngn ibu n abah beliau







sampai sekolah dahhh.. bersama abah a.k.a bodigad kesayangan beliau bodigad nih, kalo balek lewat dr kol 9 mlm bukan ibu yg mmbebel anak pompuan beliau yg mmbebel die bengang kalo tido abahnye xde die nk tido ngn abahnye abahnye kalo ade hal kije kenelah kluar time meklala dah tido ekekekeee...

NOMBOR TELEPON KAWAN KAWAN KATENYEEE...

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








baru baru nih dak nawfal bg saya nombor tepon kawan kawannya besfren la konon soh ibu nye simpan kalo ade pape :P






bukan main lagik memasing ade henfon katenye aiman shafik amirul sume2 mmg kekawan die yg rapat dr dajah 1 ;)






nombor tepakse saya blurkann kang ade lak yg gegatai nk ngorat bebudak nih ahahahhaaa pffftttt







** watie abd rahman **

SARAPAN DI PAGI AHAD

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








pagi pagi sejuk kannn lapo la plak eheheheee so, ini je lah sarapan kami hari ahad 19/2/2012






anak2 sarapan mi goreng ala kadar



ibu lak sarapan kuih ngn susu




ALHAMDULILLAH REZEKI
^_____^






** watie abd rahman **

DIET KE?? MAKAN SECARE SIHAT??

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera






lately nih, berat bdn sy turun mndadak dr 55 kelo jd 53 kelo mungkin sbb sy diserang asthma teruk mnggu lps mmg xlalu nak makan ape2 pon dok pulon nom ayaq je lps pd saket tuh trus kurang selera nk jamah nasik

pagi sarap 3 ketui kueh


tgahri mkn roti



malam xmakan hahahaha! sbbnye... mngkin penat ngn ank2 homewerk la, solat la, hape la tau2 dh nantok nk tido esoknye sarap kueh jek mcm biase selera mmg btol2 lom baek sgt lagik kalo tgk gambo makan2 nih mmg menyelerakan je smpai mnjejeh air liuq tp?? bile ade dpn mate tolak tepi xpon, x abis agknye, bile umo dh makin naik nih selera nk mmbaham makin kureng nak2 sy nih jenih x leh penat kalo penat pikio nak tidoq je kijenye nak REST konon makan x penting mungkin dgn cara gni.. bdn pon  sng turon dan sng pulak naiknya tp, naik pon x byk sgt cume 2 or 3 kelo jek peh tu turon 2 or 3 kelo lagik hmmm.... tp, sy bukan nak DIET tau cume mnjaga makan sy je mau lebih stressout ke makanan berkhasiat pengambilan makanan seimbang dgn tenage yg dikeluarkan am…

QBABYSHOPPE

Image
assalamualaikum w.b.t salam sejahtera








lame x mengupdate blog nih
^____^




kali nih, sy nk share  1 website jualan jualan apekahhh??


jualan kelengkapan bayi dan ibu kepada bayi mmg bebaloi2 dan anda2 leh jengok2 kalo berminat





dari maternity stuff sehinggalah keperluan bedding utk bayi mainan baby yg xmerbahaya pon ade tau



antara brg yg dijual





kalo anda berminat sila lah rajin2 singgah 



QBABYSHOPPE





** watie abd rahman **