TIADA BEKALAN AIR DI BATU 4 JALAN GOMBAK

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera









hadoiiiyaaaaaiii
mulanya saya ingatkan xde lah masalah air nih berlarutan
pg2 td mmg dh start air tu kecik je
nak g kije, mak kate air dah xde
balik kije tadik
saya dah happy2 dah
tgk kat sinki




umakkkaiiiiiiihhhh
punye la byk pinggan mangkok!
sah xde air lagik nih
bengang punye passal
cepat2 sy telepon PUSPEL
3 kali tepon, x berangkat

"TEKAN 1 UNTUK MEMBUAT PESANAN, SILA NYATAKAN NAMA DAN NOMBOR TELEFON DAN PESANAN ANDA"





ape lagik, ibu lala naik berang le
tinggalkan pesanan siap nama penuh ngn nombor telefon
lebih kurang kol 630 ptg
dorang tepon balik
kahkahkah!
dorang mintak maaf sbb ini kerosakan x terancang
ye la kann... terancang ke idak
xkan xde cara nak maklumkan ke penduduk gombak nih
pndai2 la dorg carik alternatif lain
mane nk mandi la, amik air semayang la
yg ade ank kecik lagik
saya gtau kat telefonis tu
masukkan lam website dorg ke
or letak kat iklan tv ke
yg bergerak2 bwh TV tu kannn






sudahnya, sy dapat tau
air dtg balik kol 12 tghmalam nih
REDHO jek laaaaa





saya pon mintak maaf kat die sbb saya termarah kat die
hahahaaa
die kate 'xpe puan, pihak kami paham..'
hadoiiii... tetibe rasa bsalah plak kaaannnnn







so, malam nih mandi kat umah ATOKTAK & NENEK BEDAH
umah mentua saya daaaaaa
air dlm tangki tu, cukup2 utk kencing berak & solat jek
PARAHHHHHH
xdpt la nk rendam baju skool n baju ngaji nawfal
ESOK je lahhh
sekarang nih tgh sesiap nk ke umah MERTUA ku
;)







** watie abd rahman **

Comments

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

SUMPAH CINTAKU - ASFAN SHAH

SALAM 1 MAC 2017