SAHABAT

08 March 2012

PATI HALIA UNTUK LAWAS

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera








tadaaaa!!!


ini lah dia
PATI HALIA & LOSYEN MUSTAJAB
yg botol kuning tu PIL
telan lam 4 - 6 butir
GEREMTI yak LAWAS wooo
maklum laaah
ibu nawnaj mmg ade masalah SEMBELIT
tp, xla kronik sgt
kene ade BANTUAN mcm PIL PATI HALIA nih utk melawaskan lg apa yg x lawas


yang tiub tu pulak
sapu kat perut
kalo sapa2 ade masalah senggugut ke
saket perot angin ke
leh la sapu kat pewot
selain tu, bertujuan utk buang angin dan juga buang lemak2 lebihan
kat peha, kat lengan
nak kasi cair lemak, leh la sapu
sy suka baunye
wangiiiiiii!!!




hahahaha
tu je nak cite pon
:P


leh je sape2 nak cube try test



** watie abd rahman **



6 comments:

  1. memerut giler² x wati pil halia tu?
    takut terbuang dlm kereta jek hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. idok weii. on time jek. aku mkn lps semayang isyak.. soknye kol 530pg aku dh strt yak. yak mcm ko rase nk yg tu la.... bukan ceret. kondisi yak pon ok2 je. mmg ontime jek. kalo byk inputt, maka byk la output.

      Delete
  2. pati halia tu kena telan 4-6 biji sekali ka? erkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, ikot kite. kalo rase mkn byk ari tuh, leh la telan 5 or 6. tp, watie biase telan 4 je. mmg yak le.. :D

      Delete
  3. datang menyinggah dan follow..
    pls hit me back ya
    http://nurulshiraz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen jee... jgn takot. ahakzzz