DRESS FAV IBU

assalamualaikum wbt
salam sejahtera










wazap wazzzaaaap !!
hehehe..
ceria ceriakan pagi anda ye




ni ibu nak cite pasal dress
umum memang tau yang ibu memang gilakan dress
abah pon dah paham sangat bila asik sampai je poslaju kat umah
musti beli dress




tapikan...
banyak2 dress yang ibu ada
ibu sukekan dress yang nih


.


.


.



.



.



.



V




cantik flow nya
sesuai le ngan tubuh badan yang x berapa nak ramping nih
kain jenis lycra
yang tak menjojolkan susuk badan sgt
xpanas pon
selain pegi ofis..
ibu belasah gak g umah orang kawen
asal boleh je
hakhakhak






ni dia contoh dressnye
sebelum ibu beli




ibu beli dari siapa??




haaaa



.


.



.



.



.


V


SINI



leh add fesbuk beliau 
dan belek belek baju yang korang suka

SELAMAT BERSHOPPING




»-(¯'v'¯)-»

Comments

  1. uitttt, dah selim melim ramping le dah tu...cantek jer pakai baju dress tu, terletak jer...

    ReplyDelete
  2. bahagian perot udah dikaver dgn postur yg xbetol tu elise. hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY