Posts

Showing posts from February, 2013

DOA HARI LAHIR

assalamualaikum wbt salam sejahtera








Bismillahirrahmanirrahim.. Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.
Engkau tetap menerima walau terkadang aku alpa, aku lupa, aku tersilap dan khilaf menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan. Namun begitu besar kasihMu…Engkau tetap melindungi aku walaupun terkadang aku kalut merungut ketika saat-saat lemahku datang.Aku tidak pernah menafikan hakMu sebagai Khaliq walaupun terkadang aku terbuai dengan kesedihan dan kesakitan yang amat pedih.
Ampunkan aku Ya Allah pabila aku merintih nasibku di hadapanMu. Kalau bukan kepadaMu, kepada siapa lagi harus ku mengadu? Aku tidak pernah menyesali kewujudanku ini Ya Allah…namun aku hanyalah hambaMu yg dhaif dan lema…

Tiga Puluh Lima

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







alhamdulillahhh... masih diberikan nafas untuk menjalani hidup yg ke 35 tahun



"selamat hari lahir"


shahrizawati abd rahman



۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

ANAK DARA SAYA

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera




syariffah nurnajlaa hamraa binti syed mohd nasir



versi budak sekolah ^____^


۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

OH ISTERI !!!

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera









۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

NICE TO SHARE !!!

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera






۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

BILA IBU KE CHERATING ATAS URUSAN KERJA

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







ibu ke cherating pd 17/2/2012 - 19/2/2013 atas urusan kerja ye adik adik bukan nya bercotik cotik suka suka




time nak pegi
susah naw nak lepas mane penah die pisah ngn ibu lelame kannn ;)





time balik

lepas xrenggang macam baby koala dah huhuhu...



۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

WW : CHERATING

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera









۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

SEBELUM SELEPAS????

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera






mane sebelom? mane selepas?


ekekeke...

;)




۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

XTVT KAT UMAH

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera




ni keje mek lala rumah kolam buaian yang lelain tu ibu xtau hahaha...






ni hasil kije abang bam bam lawa kan!!!





۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩

BESDAY PREZZIE IN ADVANCE

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera








jenjenjennngggggg...


tp, xbrp tekijut la sbb bg before sebeday kheeennn xpe lah yg penting idaman ku selaluuuu

;)





۩๑๑۩๑๑۩۩๑๑۩๑๑۩