ISNIN OH ISNIN, LALA OH LALA...

salam sejahtera



arini.. pagi pagi ibu dan lala dan abah
dah check in kat klinik



sebabnya??




tonsil minah nih makin bengkak
sebenarnya..
ari khamis kan dia dh sekolah
xtau apa yg dimakannya
sebabkan tonsil tu bengkak dan bengkak kelenjar sampai x leh jalan



biasanya.. kalo dia byk makan jajan
memang akan melarat la tonsilnya





banyak tau putih2 mcm pecah2 tu kat tekak lala tu
susah nak amik gambar die nganga besar2
hahaha...


tp, chuols leh nampak kot even sket je tu kelihatan




apa apa pon ibu tetap kije arinih
abah lah ditugaskan untuk jaga lala untuk pantau ubat ubat lala





doakan anak3 ibu kuat tangani sakit memasing ye

peace!!


tata!!




:: rizawati abd rahman ::

Comments

Popular posts from this blog

PERTANDINGAN KOLAJ ANJURAN PERPUSTAKAAN JPS 24/3/2017

HAPPY 13TH ANNIVERSARY