SAHABAT

02 December 2014

MINGGU BERKAMPUNG DI HKL


salam sejahtera



cerita minggu lepas
ala2 throwback gituuhh
baru ari nih nak hapdet khennn
xpe lah..
untuk tatapan dan kenang kenangan diri sendiri je ponggg




syed tecik warded HKL 25/11/2014 - 26/11/2014
sebab?

ROTAVIRUS



apa tu ROTAVIRUS??




leh baca kat SINI


pagi2 g kat klinik dlu
check dan doc soh admit




sedih je muka tu
xpenah bmalam kt hospital katanya
tp, mesra ngn semorang
cuma xde mood je
nak bpelok ngn ibu je dia





sessi merehatkan diri
bising bising pon leh tido
kalo kat umah, bunyi gate je dh tkejot
hahaha



ada NGO's yang bg belon utk kekanak yg sakit
syed tecik pon dapat jugak


meriah wad




tq bebanyak pada para nurse dan doktor doktor
wad paedetrik KK6 HKL
mmg mabeles lah treatment nye
walopon org kata HKL sesak la ramai org la xde privacy la
tp, bg ibu la kann
dorang sgt prihatin ngn keadaan kekanak
tetiap kali ada rutin checkup utk pastikan 
kekanak x demam 

walo xde bilik yg lebih privacy
masih lagi kita tak terbiar je
sntiasa di awasi dr semasa ke semasa


saploh bintang utk wad paed HKL!!!



mmg agak lesu dia sbb asik yak je
tp dia x demam & muntah
hanya cirit je


memula doc saspek keracunan makanan/salah makan


tp, lelama doc kata maybe ROTAVIRUS
apa apa je la pon
janji ank ibu cpt sembuh
takmo berak2 lagi
sian dia








hari khamis dh baik dh dia
xyak2 lg dah
dan ibu pon dh leh g keja ngn aman damai




yg ini gambar hari ni
2/12/2014
selpie ngn ibu sebelom antar ke neseri




moga sihat sihat aja lps nih ye sayang



ibu sayang nyawa nyawa nyawa ibu




muah cikeddd!!!



:: rizawati abd rahman ::

No comments:

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz