SAHABAT

30 December 2014

SEBENARNYA...

salam sejahtera








sebenarnya, 
aku sendiri ni bukan la baek mcm malaikat 
atau nabi/rasul
yang terpelihara dari sifat keji
maksum




tp..
aku tak sesekali akan byk bunyik
xkan sesekali komen huru hara
ala ala meroyan
dalam fb ke
dalam ig ke
waima dlm we chat




sbb..
aku tau aku serba kekurangan



sekarang...
aku lebih senang 
share gambar anak anak aku
sebab anak anak adalah kehidupan aku




aku akan pastikan 
apa yang aku taip
apa yg aku share
tak akan sebabkan luka di hati orang lain
xkan bikin orang lain sentap




aku xkan sesekali 
up status huru hara disebabkan bengang dan sakit hati
dengan orang lain
dan aku akan pastikan aku sendiri tak akan komen
dalam status huru hara sesiapa pon
yang boleh mmburukkan lagi keadaan






mohon maaf
aku x de niat nak sakitkan hati sesiapa
tp
aku nak semua tau
setiap yang kita taip dan up dalam status kita tu
walau kita xtujukan kat sapa2
tapi akan ada hati yg akan terasa



baik ko share something yang berfaedah
ataupon amik gambar wat peace je
xde sakitkan ati sesapa kan?
xyah nak menjawab kat akhirat nantik



^_^V




:: rizawati abd rahman ::



No comments:

Post a Comment

Komen jee... jgn takot. ahakzzz