Posts

Showing posts from October, 2015

TIDURLAHHHHH...

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera





hakak kann mmg suka sgt2 hamek gambo2 dia nih tengah tido tau
tak tau lah nape peel sgt hakak nih


bila tgk mata dia mulut dia


hmmm... hensem macam mak dia lah budak nih



hakakakakakaaaa.... jgn marah haaa nantik kena jual!
:P



:: rizawati abd rahman ::

OOTD OMAK KAUUU

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera





ini OOTD rabu




sekewert by LAILYMOHAYERR

baju by HANATAJUDDIN


tu je nak citer kahhh!!



:: rizawati abd rahman ::

RAMBUT BARU

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera
















hensem x sayaaaa!!!



:: rizawati abd rahman ::

OOTW RANDOM

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera





jom layan OOTW random ibu je lah xbanyak pon ada 2 jek kahkahkhahhhhhh









dedua ni time  ari jemahat rasanya



saksikanlahhhh



:: rizzawati abd rahman ::

SYED TECIT 2 TAHUN!!! YEEEEEEHAAAAA

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera



THROWBACK





2 tahun sudaaaaa!!

17/10/2015




moga anak ibu jd manusia terhebat di dunia dan di akhirat


moga ALLAH merahmati kehidupan mu nakkk




amin amin ya robbal alaminnnn





:: rizzawati abd rahman ::

KEGEDIKAN

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera






cakkkkk!!!



ni bukan tutorial shawl


tp tutorial budak jantan gedik nak pakai shawl omak dia



tihtihtihhhhh....



:: rizawati abd rahman ::

SYED SAHAJA

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera








memang sesuai sgt!
syed syed kat syed karpet


mihmihmihhhh


:: rizawati abd rahman ::

BANYAK AKAI!

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera





ini mudak ahhh mmg sangat manyak akai tau  sejak dua menjak nih


tgk tu tgk tu


lepas mandi dia lariiiii x mau pkai diapers

nyampah tau nak kejar dia pulak dah tua2 nih..  xmampu dah nak lari keliling meja makan nakkkkk oiiiii





:: rizawati abd rahman ::

SAMBUTAN RINGKAS BDAY ABAM!

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







simple je ponnn potong2 kek makan!


hehehe



tp tgk tu yg paling kecik sekali yg lebih eksaited

^_^



:: rizawati abd rahman ::

SELPIE WAJIBBB

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







meh belanja sedasss!
.
.

.


.



.


.














cakkk!!!



mihmihmihhhhhh...





:: rizawati abd rahman ::

HAPPY 11TH BIRTHDAY SYED NAWFAL!!!

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







hari ni hari jadi BELIAU


beliau anak saya yg SULUNG




dah 11 tahun dah abam! cepat je masa blalu  ibu sentiasa doakan yg baek2 je utk abam


dan jugak untuk semua  anak anak anak ibu



moga kalian dilimpahi rahmat ALLAH sepanjang masa
amin ya robbal alaminnn




:: rizawati abd rahman ::

RANDOM FOTO - TIDUR

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera







random foto



TIDUR








suka tgk dia tido tau pastu cium2 mata dia molot dia
dh beso mcm nawfal kang x lalu nak cium2 dah hahaha bau musyok



muka dia aman damai je bila tido mmg banyak tau koleksi gambar2 tido dia je
hahaha



kena simpan nanti leh buat kenangan dia dah BESO leh tunjuk kat dia

kan?



:: rizawati abd rahman ::

SEBELUM HENSEM SELEPAS HENSEM

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera





sebelum




selepas





hensem je kan?? kihkihkih



:: rizawati abd rahman ::

SENYUMANMU

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera






layan senyuman beliau  pagi pagi jemahat nih






rasa tenang lak tengok dia kan!



hihihikkkk...



eh! dia dh 23 bulan tau xlama dah nak 2 thn rasa sekejap sgt masa tu berlalu dah dekat 2 tahun aed ngn ibu


^_^


ALHAMDULILLAH rejeki ALLAH harta dunia akhirat


:: rizawati abd rahman ::

UPSR 2016

Image
assalamualaikum wbt salam sejahtera








berdebo debo dah ibu ko nih nakk x tido malam ibu pikirkan macam ibu lak nak amik UPSR tahun dopan



tarik napas la ibu oiii



moga cemerlang ko nak ibu DOAKAN kita usaha dari sekarang



:: rizawati abd rahman ::