24 June 2012

MADAGASCAR III AT WANGSA WALK

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera





xtvt ari sabtu
tgk wayang ngn bebudak nih
cite madagascar III





dh abis cite tu
sempat gak anak banak gedik2 bgambo
:)









kami terus menuju ke kedai steambot
utk acara makan2 smpai biru




perghh.. terus lapo balik
lps tgk pic nih
kuah tomyam die
mmg terbaik



kat mane restorannye??





kat sini
Location:
Restoran Om, Setapak
126-?? Sri Pelangi
Jalan Genting Klang, Setapak
53300 Kuala Lumpur





gmbar ihsan blog cari-jjcm

serius sedap sumenye
laukpauk ala carte pon menyelerakan
harus ulang lg
makan mende lain lak




** watie abd rahman **

LAWATAN PERPUSTAKAAN JPS KE PPAS

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera







20 Jun 2012 hari tu
kami warga perpustakaan JPS
buat lawatan smbil belajar ke PPAS
PPAS tu Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor
pon dikenali sbg PERPUSTAKAAN RAJA TUN UDA





mmg taksub tgk kecantikan perpustakaan nih
terase mcm nk mintak tukar je kije kat sini
tp, sayang
perjawatan dorg under kerajaan negeri
SEDIH!

T____T




jom tgk2 gambo!








nice kan!
gmbo xbyk yg sempat di edit
tp, kira ok la kan dr xde
ekekekee










gmbar kami di merata2 PPAS
yg pkai spek tu kami tgk 3D


yg bwh skalik tu
gmbo kami
:)




yg ni view kat luar PPAS
cun kan!






TERBAEKKKKK
bak kate boboboiii




^_______^





** watie abd rahman **

16 June 2012

SIAPAKAH KITA YANG HENDAK MENGHAKIMI ORANG LAIN...

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera











Siapakah kita yang hendak menghakimi orang lain? Siapakah kita yang sesuka hati menjatuhkan hukuman kepada orang lain? Siapakah kita untuk mencaci dan mecerita keburukan orang lain? Dah sempurna sangat ke kita? padahal kita tak sedar diri kita juga sama… Kita juga hamba Allah..

Janganlah kita terlalu menghina seseorang akan masa silamnya… mungkin seseorang itu murah harga dirinya satu ketika dulu, tapi tak mustahil satu hari nanti beliau akan menjadi wanita yang lebih solehah dari kita kan?

Kenapa kita tak boleh nak menerima perubahan pada orang lain? Apa yang buruk, apa yang aib, apa yang dosa itulah yang sentiasa disebut-sebut, yang sering diungkit-ungkit. Tak sedarkah kita, kita mengata-ngata tu pun berdosa jugak?? Sepatutnya kita memperkatakan mengenai perubahannya. Sepatutnya kita bersyukur kerana orang itu mahu berubah ke arah yang lebih baik..





** watie abd rahman **

SELAMAT HARI BAPA 2012

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera






 utk semua bapa yg ada




selamat hari abah!!
abah lah abah yg terbaekkkk

sayang abah
cinta abah
rindu abah




:)




** watie abd rahman **

14 June 2012

4 HARI BELIAU KE SABAH.. RINDU!


assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera








beliau tiada di sisi
buat sementara
ke SABAH
atas urusan kerja
4 hari lak tu





RINDUUUU!!!!


SAYANG AWAK
CINTA AWAK
RINDU AWAK





** watie abd rahman **


ALANGKAH NYAMANNYA BILA....

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera





kan best kalo berbuka dpt telan mende nih..






presenting...
coconut shake klebang
gile sedap weiii
tp
lom smpai tahan gile lagik
:P






** watie abd rahman **

PUASA GANTI 2012

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera







insyaAllah
sudah 3 hari bpuase
masuk hari nih, 3 hari la
:)



cuba bpuase sehingga JUMAAT
:)




** watie abd rahman **

12 June 2012

MELAKA EPISODE 3

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera




berbeca di dataran pahlawan


 ank2 seboh bgambo
makpah tgh bekerjesama ngisi kad paking
:P


sebek je mamat nih
kepanasan



ambil peluang naik menara taming sari












pemandangan dr atas
menara tamingsari









layan bebudak main pullokkk






eh? abg anje la!
ekekeke
nk muntah lak bile bace ape yg sendiri taip
:P





selamat belek2 gambo!



** watie abd rahman **

10 June 2012

MELAKA EPISODE 2

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera





edisi jalan malam 
kat melaka river cruise



 rege teket?
RM10 dewasa
RM5 kekanak















 kt jonker walk pulak
memalam cantek wo kt sini
lebih kurang mcm uptown je pon
:)






 syiok jenjalan
ade tugu datuk wira pulak
ape lagis
begambo la kite!
:)








abis lak edisi malam di melaka
balek umah tido
kol bape dh smpai pon
dekat kol 2 pagik!
:)





** watie abd rahman **

THROWBACK SANGAT NIH...

assalamualaikum wbt salam sejahtera alololoooo.. omeynya kedua duanya nih lama bebenau usia gambo...