30 September 2012

LALA KU SAYANG

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







beriye nak mekap ke skool
kekunun ade sessi bgambar









ni sume pic contoh
hasilnye or gambo yg sepatutnye 
akan siap x lama lagik
xsabo nk tgk hasilnye






(◕‿-)






__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

29 September 2012

GEBU

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








GEBU TAK??!?!?!?!





manis woooo!!





(⊙_◎)






__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__



28 September 2012

DOA KELUARGA BAHAGIA

assalamualaikum wbt
salam sejahtera












__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

27 September 2012

KURSUS KURSUS DAN KURSUS

assalamualaikum wbt
salam sejahtera









isnin smpai kamis
kami laki bini kusus di PERPUSTAKAAN NEGARA MALAYSIA
kursus PENYELENGGARAAN BAHAN PERPUSTAKAAN




ini lah antara keje kami


ini suami sy
tepakse le amik gambo beliau
sy xde gambo gedik
(⊙_◎)


ini lak hasilnya
(◕‿◕✿)



ohh.. ini sy punye
cun kan???




__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

25 September 2012

SUAMI ISTERI

assalamualaikum wbt
salam sejahtera










untuk renungan bersama






Disaat kamu ingin melepaskan seseorang, ingatlah pada saat kamu ingin mendapatkannya dulu...

Disaat kamu mulai tidak mencintainya, ingatlah saat pertama kamu jatuh cinta padanya dulu..

Disaat kamu mulai bosan dengannya, ingatlah selalu saat terindah bersamanya senantiasa...

Disaat kamu ingin menduakannya, bayangkan jika dia selalu setia bersamamu...

Disaat kamu ingin membohonginya, ingatlah saat dia jujur kepadamu...

Tetapi awas ! Jangan sampai disaat dia sudah tidak berada disisimu lagi...baru anda sedari betapa bermakna semuanya untukmu...

Yang indah hanya sementara...Yang abadi adalah kenangan...

Yang ikhlas hanya dari hati...Yang tulus hanya dari sanubari...

Oleh itu, belajarlah untuk jujur pada diri sendiri, lakukan apa kata hati, sehingga kamu tidak perlu lagi menyembunyikan apapun dalam hidupmu...

























__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

24 September 2012

SOLAT JEMAAH BERSAMA

assalamualaikum wbt
salam sejahtera










melentur buluh, biarlah dari rebungnya











__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

23 September 2012

OH MY ENGLISH!!!

assalamualaikum wbt
salam sejahtera











dia google senirik
dia menari senirik
dia tegedik2 
hapal lagu tu jugak






__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

22 September 2012

RAYA WARGA KORPORAT 2012

assalamualaikum wbt
salam sejahtera










xterlambat rasanya nak tepek gambar raya nih
ni raya raya WARGA KORPORAT
Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia







ceria tol WARGA KORPORAT
semuanya sporting je bergambo
suka suka suka!




__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

21 September 2012

JOM NGESUP!

assalamualaikum wbt
salam sejahtera









layan sup lidah bersama abg syed kesayanganku
terbaek kesedapannye 

ade popia basah gak
pon agak sedap



biasanye kami layan sup lidah ngn nasik putih
ataupon nasik goreng kampung
sedap smpai jilat sudu




kat mane kedainye??





SINI



....






.....








.....








......









......





HAAA SCROL YE, JGN X SCROL
BAWAH LAGI




....




.....






....





....






Restoran Hussin (Sup & Popia)
N0 9 Jalan Puah Jaya
Taman Setapak
Setapak, Kuala Lumpur

Rate: Sup (4/5)
Popia basah (3.5/5)

Landmark: Masjid Setapak






__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

19 September 2012

KENAPA MAK???

assalamualaikum wbt
salam sejahtera










hahahaha
betul tu MAK
:P




__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

18 September 2012

KURUNG MODEN POLKADOT

assalamualaikum wbt
salam sejahtera









♪♫ kulihat hijauuuuu ♪♫




pic nih disnap oleh 
anakanda LALA
dh buleh harap utk snap pic cecantik
lagi syiok la ibu nak camwhoring!!!




suke suke suke!!!





__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__


17 September 2012

JANJI ALLAH ITU PASTI

assalamualaikum wbt
salam sejahtera









Apabila berlaku sesuatu yang tidak diduga, tidak disangka, tidak dipinta… jangan kecewa, marah apalagi mencela. Tetapi tanyakanlah diri, apakah maksud baik Allah di sebalik semua itu. Allah tidak akan menzalimi kita. Ujian itu penting, tetapi bagaimana kita menghadapinya jauh lebih penting.

Ujian itulah jalan untuk kita mengenal Allah. Allah ‘memperkenalkan’ Dirinya di sebalik semua ujianNya. Pada ujian sakit, Allah kenalkan Dirinya yang Maha Penyembuh. Pada ujian miskin, Allah perkenalkan diriNya yang Maha Kaya... bersangka baiklah kepada Allah..





^_______^






** watie abd rahman **

15 September 2012

ADAM & HAWA

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








asik la miss je tgk cite nih kat astro
nyampas tauuu
sudahnya ulang skali lagi baca novelnya
rsnye dah baca zaman bujangan dulu
eh, dah ke eh
tahhhh
hilang ingatan plak




sekarang sudah habis baca
;)






xde lah rasa rugi kalo miss episod2 tu
sebab dah tau ending
tu pon kalo sama la endingnya kaaaannnn
kalo depa ubah, nasib ko la watikkkkkk


:P





*** watie abd rahman ***

RINDU ANAK DARA IBU

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







hari nih mek lala ada skool trip
ke BIRD PARK
dan TAMAN RAMA RAMA
pepagi hening dh bangun
kalah sume yg nak semayang subuh



punya la bersemangat nak ke trip 
ngn kekawan sekolah
;)






geng die jejaka2 saje
berlari berkejau mentara tunggu sume budak sampai




ibu abah xdpt la nk tido smpai tghari
tepakse temankan mek nih
mentara tunggu bas gerak



cpt balik lala
IBU RINDU!

:P




**bila ada memekak
bila xde dirindu
haahahahaaa..




*** watie abd rahman ***

14 September 2012

S - A - M - A

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







let the picca do the talking

















*** watie abd rahman ***

BERJUBAH DI HARI JUMAAT

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








today's mode



jubah jumaat

;)





*** watie abd rahman ***

11 September 2012

NYUMSSSSS!!

assalamualaikum wbt
salam sejahtera




mmg tempting kaaaannnnnn
mangga muda
asam boi


mnjejes air liur wehhhh



** watie abd rahman **

SYAWAL BAKAL MELABUHKAN TIRAINYE...

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera








lame dah x updet lam blog nih
byk sarang lelabah
vinatang lain pon byk dh buat sarang
hahahaha!


sebok kemas blog



blog bwajah baru
tp, tuan blog wajah gtu gah
tak berwajah baru pon
baju je berganti baru
eh, baru ke?? 
baju raya je la yg baru kheeeennnnn



syawal dh nak abis kan!
syukur alhmdulillah
sy sempat buat sunat syawal 6 hari
campo ngn ganti lah tuuu
tinggal 1 hari lg nak ganti
bile nk buat tuh?!?!?!?!?!
1 hari je nye puuuuunnnnnn
*belagak plak*





ok lah..
ni je nk gtau
hahaha
xde idea bernas dah nak merepek ape lagik




tata!






** watie abd rahman **

RINDU

assalamualaikum wbt  salam sejahtera tahun ke 2 berpuasa tanpa abah moga abah tenang di sana TUNGGU ati tau bah...