29 July 2012

DEMAM AWAL RAMADHAN

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera






ini cerita mase awal2 ramadhan
syariffah demam tonsil plak
walaupon die mmg tak puase
sbb ibu will ajar die puase umo die 6 thn nnntik
sian lak nk ajo skrg
kecik lg kan
xmo lah beriye pakse berpuase
kalo solat tu xpe gak
solat pon tgh diajar oleh IBU secara bperingkat
masih lg solat jemaah ngn IBU 
si syariffah nih
:)


 awal2 demam

 masih lg demam
2 kali g kenek
huhuhu..

alhamdulillah
sihat juge akhirnye setelah seminggu direhatkan dr g skolah
jumaat - selasa
:)



cerie dh muke kan!






** watie abd rahman **

27 July 2012

SALAM RAMADHAN 1433 H

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera








mohon ampun maaf andai ada salah silap kata mengguris hati. moga ibadah sepanjang RAMADHAN 1433H diterima ALLAH sbg amalan yg lebih baik dr tahun2 sebelumnya. AMIN YA RABB. ^______^V

04 July 2012

SALAM NISFU SYAABAN

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera








Kepada semua kawan kawan yg dihormati, saya nak minta maaf ye dunia akhirat sempena malam nisfu syaaban ni bila saya sengaja atau tak sengaja terkasar bahasa dan buruk perilaku. yang buruk segalanya datang dari saya dan yang baik semuanya dari Allah..moga semua disini dirahmati, sentiasa dinaungi di bawahNya yang maha kuasa dunia akhirat ;)









****watie abd rahman ****

03 July 2012

BANYAK CERITA..

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera




byk cite sebenarnye
yg nak dikongsi dalam blog
kesayangan sy nih
tp, kekangan masa
*kekang la sgt khennnn*
tu yg sbbkan xcukop jari jemari nk taip




tp, ade masa terluang
akan sy kongsi satu persatu
semua cerite sensasi tersebut



TUNGGUUUUU
*ade ke yg nak tunggu?*





:P





**** watie abd rahman ****

WEEKEND ACTIVITY : CUKUR JAMBUL

assalamualaikum wbt salam sejahtera ahad lepas kami sekeluarga ke kenduri majlis cukur jambul sepupu tuan syed abam je ...