20 June 2019

RAYA 2019

assalamualaikum wbt
salam sejahtera





simpan untuk kenangan



dari kiri : syed nawfal, syariffah najlaa, shahrizawati, syed nasir dan atas riba syed nawwar



:: rizzawati abd rahman ::

29 May 2019

LIRIK LAGU JAUH : AZIZ HARUN (OST 30 PESANAN SUARA)

assalamualaikum WBT
salam sejahtera






Peras hati mencuba
Menghampuskan segala
Yang ada dijiwa
Mungkin kau tak merasa
Apa yang aku rasa
Tetap ku berikan semua
Akan aku doakan dirimu
Untuk bahagia
Hanya Tuhan tahu
Tetap kamu ada dihatiku
Biarpun kita terpisah jauh
Ku cuba meraih bintang
Tetap kau mahukan bulan
Tak bisa ku janjikan
Kau arjuna dijiwa ku
Semangat ada padamu
Tetap kau pergi menjauh
Akan aku doakan dirimu
Untuk bahagia
Hanya Tuhan tahu
Tetap kamu ada dihatiku
Biarpun kita terpisah jauh
Walau tak sempurna
Kasih diantara kita berdua
Biarlah takkan…




:: rizzawati abd rahman ::

21 May 2019

SALAM 16 RAMADHAN

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







pejam celik
pejam celik
dah masuk 16 ramadhan dah


kejap je masa blalu
sana sini kita dok dengar berita kematian
menginsafkan sebenarnya
tetiba terasa macam mana pengakhiran kita
macam mana kita tinggalkan dunia ni




tp..



yang pasti





kita akan sentiasa merindui
insan insan istimewa yg telah pergi





al fatihah 
untuk arwah



hj abd rahman bin md shah



syed zulkifli bin syed ibrahim






Allahumma firlahu warhamhu wa`afihi wa`fu`anhu




aminnn ya robbal álaminnnn




:: rizzawati abd rahman ::






08 May 2019

SAMBUTAN HARI GURU IN ADVANCE PASTI AL IKHLAS

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







3/5/2019
bebudak PASTI AL IKHLAS 
busat sambutan HARI GURU 2019
dan jugak majlis menyambut RAMADHAN


so, dalam blog ni
ibu watik saje je la
nak tepek sehelai dua
gambar2 kenangan bebudak PASTI ni




bukan main lagi
happy si nawwar tu






part begambar anak aku
memang terer


tahun nih, tahun last nawwar di PASTI
2020 dia dah jah 1


x zabarrrr ibu watik!!




:: rizzawati abd rahman :: 

06 May 2019

SALAM RAMADHAN 2019

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








selamat  menunaikan ibadah puasa

mohon dimaafkan khilaf dan salah
zahir dan batin

marhaban ya ramadhan




:: rizzawati abd rahman ::

11 April 2019

Lirik Lagu Peneman - Hazama (OST Drama Asalkan Dia Bahagia)

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







Apalah yang kau lihat

Ada pada diriku

Yang sering buat kau tertawa

Gembira bahagia



Apa benarkah cinta

Ada pada diriku

Yang membuat kau menyayangiku



Kau beri segalanya



Aku pastikan kau bersamaku selalu

Kau di dalam pelukan di setiap malamku

Aku patrikan kau di dalam hatiku

Menjadi peneman dalam hidupku



Apapun yang kau rasa ada pada diriku

Hanyalah sebuah hati yang mengharapkan kasihmu



Memang benar cinta

Itu ada untukku

Hanya menanti untuk dimiliki



Berilah waktu aku buktikan

Biarpun pedih aku rasakan

Aku rasakan



Aku pastikan kau bersamaku selalu

Kau didalam pelukan di setiap malamku

Aku patrikan kau di dalam hatiku

Menjadi peneman dalam hidupku



Menjadi peneman dalam hidupku

Menjadi peneman dalam hidupku



:: rizzawati abd rahman ::

28 February 2019

KISAH CINTA KITA - HAFIZ SUIP

assalamuaalaikum wbt
salam sejahtera







Kan ku cerita pada semua
Kisah cinta antara kau dan aku
Agar semua tahu
Dan tak akan dekati dirimu


Andainya mampu kan ku ukir
Namamu dan namaku di bulan
Agar satu dunia
Melihat restui cinta kita


Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan


Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang kau telah pun jadi milikku
Buat selamanya


Ku pernah rasa
Kau kan pergi
Tinggalkan diriku sendiri
Kan ku seru dunia
Berdoa kau kembali pada diriku


Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan


Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang kau telah pun jadi milikku
Buat selamanya


Kisah cinta kau dan aku
Kekal selamanya


Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan


Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang telah kau pun jadi milikki
Buat selamanya

RAYA 2019

assalamualaikum wbt salam sejahtera simpan untuk kenangan dari kiri : syed nawfal, syariffah najlaa, shahrizawati, ...