15 June 2015

AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








hari khamis ni
seluruh umat ISLAM
bakal menyambut bulan RAMADHAN




bulan yg ditunggu tunggu setiap tahun
JOM bersedia!




sekian
TATA





:: rizawati abd rahman ::

12 June 2015

SELFIE JUMAAT

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







kalo x selpie memang tak sah kan





omey tak pak ostad
tetengah tu
keee...



ibu ngn abah beliau yg lagi comey?
hahahahahahaaaaa



salam JUMAAT uols
selamat berHUJUNG MINGGU





sekian 
TATA





:: rizawati abd rahman ::

11 June 2015

AKIM & THE MAJISTRET - POTRET

assalamualaikum wbt
salam sejahtera







lagu yang tgh in sekarang nih




Potret – Akim & The Majistret


Terangi malamku dengan syair indahmu
Menenun kasih dalam sepi yang terasing
Saat kau pergi
Lemasku bila tiadamu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harusku pergi

Engkau bagaikan bintang-bintang di angkasa
Hanya mampu melihat kamu yang terbiar
Walaupun sakit walaupun pedih tak berdaya

Berjalan tenang menghampiri persisiran
Melakar namamu di sisi pasir pantai
Pastinya hilang tidak rasaku kepadamu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harusku pergi

Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harusku pergi

Menuju aku kepadamu jadi satu
Meraih kasih kita

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harusku pergi jauh




sekian
TATA





:: rizawati abd rahman ::

10 June 2015

KAMI DATANG, ANDA PINJAM

assalamualaikum wbt
salam sejahtera






selesai dah event
anjuran Library JPS
khamis lepas




agak bangga gak sbb menjadi 
event kami tu


ALHAMDULILLAH...




moga event akan datang pon berjaya
mcm event yg ni
tak sangka mendapat perhatian 



tak sia sia hakak promot lam fb, twitter
pasal event nih
kipidap ibu!!
ecececeeehhh





sekian
TATA




:: rizawati abd rahman ::

01 June 2015

DOA OF THE DAY

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








aminnnnn aminnnnn
ya robbal 'alaminnnn





sekian
TATA




:: rizawati abd rahman ::

27/8/2018 - TARIKH KERAMAT

assalamualaikum wbt salam sejahtera sis nak abadikan kenangan sis  bahawasanya pada tarikh ni secara rasminya, sis be...