15 September 2012

ADAM & HAWA

assalamualaikum wbt
salam sejahtera








asik la miss je tgk cite nih kat astro
nyampas tauuu
sudahnya ulang skali lagi baca novelnya
rsnye dah baca zaman bujangan dulu
eh, dah ke eh
tahhhh
hilang ingatan plak




sekarang sudah habis baca
;)






xde lah rasa rugi kalo miss episod2 tu
sebab dah tau ending
tu pon kalo sama la endingnya kaaaannnn
kalo depa ubah, nasib ko la watikkkkkk


:P





*** watie abd rahman ***

No comments:

Post a Comment

Fell free to comment anything..

SABTU, 14/7/2018 : JAMUAN RAYA DAN AMBIK REPORT KAD ABAM

assalamualaikum wbt salam sejahtera perkenalkan.. ni anak sulong sis form 2 suda tp, tinggi dan beso ibu nampak cam...